Портфоліо

ПОРТФОЛІО



Мене звати Тимченко Наталя Олександрівна. 
 Працюю вчителем фізичної культури 
в Бердянській загальноосвітній  школі  І-ІІІ ступенів № 11 
Бердянської міської ради Запорізької області.




Освіта: вища,  у 1999 році закінчила  "Національний університет фізичного виховання і спорту України".
     Спеціальність: "Олімпійський та професійний спорт ".
     Кваліфікація: тренер з баскетболу, викладач фізичного виховання.
     Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст вищої категорії ".
     Стаж роботи - 19років.
   Моє життєве кредо : «Важливо не те, як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо».
      Педагогічне кредо  «Кожен урок – неповторний , кожен учень – здібний»


  Моя мета: Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися й розквітнути.

Уже минуло багато років, як я вперше переступила поріг спортивного залу рідної школи й вимовила: «Добрий день, діти! Мене  звати Наталя Олександрівна.  Я – ваш учитель фізичної культури».

   У педагогічній роботі я намагаюся вчити дітей здобувати знання, слідкувати за здоров’ям, приймати самостійно рішення, відповідати за них, добиватися результатів і досягати поставленої мети. У кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, в її розум,  добре серце, безкорисливість і неповторність, тому намагаюсь знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а й товаришем. Так хочеться, щоб мої вихованці мали добре серце та міцне здоров’я, були ввічливі та шанували старших. Поважаю індивідуальність кожного учня, шукаю або створюю привід похвалити учня, порадіти за досягнення як самому, так і всім класом.
 Організація та проведення уроків фізичної культури на сучасному науково-методичному та організаційному рівні передбачають дотримання багатьох вимог. Тому першочергового значення надаю якісному плануванню навчального матеріалу з урахуванням вікових і статевих особливостей, рівня фізичної підготовленості учнів; вибору ефективних форм і методів організації навчальної діяльності; ефективного використання навчально-матеріальної бази і т.д.
 Готуючись до кожного уроку, я підбираю загальнорозвивальні та спеціальні вправи, які відповідають завданням уроку та рівню підготовленості дітей. Намагаюся з перших хвилин установити контакт з учнями, створити атмосферу свята, не забуваючи при цьому про мету й завдання уроку. 
  Щодо структури уроку, то однією з  вагомих складових є його початок. Дотепні фрази, жарти, питання про здоров’я учнів, їх самопочуття відразу ж привертають увагу учнів. Уміло вирішую завдання з підвищення працездатності учнів за допомогою загальнорозвиваючих вправ, ходьби, стрибків, стройових вправ, різновидів бігу. Зміст підготовчої частини я узгоджую з основною діяльністю учнів на уроці. Добираю такі вправи, які за змістом i характером фізичних навантажень відповідають особливостям основних вправ. Наприклад, під час вивчення матеріалу з баскетболу в підготовчій частині пропоную вправи з м’ячами, пересування в стійці баскетболіста, зупинки, цікаві естафети. 
 У підготовчій частині уроку основну увагу учнів акцентую на правильності виконання вправ. За потреби одразу ж зупиняю та виправляю помилки, формуючи таким чином культуру та техніку рухів. 
  На початку основної частини діти виконують вправи на координацію, швидкість і силу, а наприкінці працюють над витривалістю, удосконалюють виконання вправ на фоні втоми. 
 Наприкінці уроку забезпечую поступове зниження фізичного навантаження дітей, що надає заключній частині відновлювального характеру.  Діти обов'язково виконують різні дихальні вправи. Закінчуючи урок, оголошую та пояснюю домашне завдання, проводжу оцінювання як бальною системою, так і вербально («добре», «молодець», «чудово»,  «правильно», «ти можеш краще»).
 Участь та перемоги в спортивних змаганнях, турнірах на шкільному, міському та обласному рівнях є показником моєї роботи в школі.




2 комментария: